anja-johanna

Alla inlägg under januari 2010

Av anja-johanna - 31 januari 2010 21:10

Halloojsan !


Nu har jag kommit hem från innebandy matchen !

Och vi (Brunflo) torskade med 12-1 ! Men vi hade mycket mer

mål chanser än dom och så hade inte vi fast målvakt som dom hade :s

Jaja, det var ändå superduper bra spelat Brunflo tjejer !

När jag kom hem från matchen, duchade jag & kollade på tv!

Och sedan var det dags att äta och till middag idag blev det

älggryta :) Yummii.. Det var gott ! Och sedan kollade jag

på En annan del av Köping! Jag diggar verkligen Tobbe !

Han är ju såå coool :') Jaja... Men nu sitter jag fast bänkad

framför våran bärbara dator ! Härligt,härligt :)

Nu kommer iaf en dagens låt ;


Och dagens låt blir ; Bon Jovi - Living on a prayer :)

Jag älskar låten, så himla underbar !



Mer updatering / inlägg imrgon bittt !

; Dags att krypa upp i sängen för att sova  :)

Natti,natti <3

Krammiiz // Johanna

Av anja-johanna - 31 januari 2010 21:02

Nu kom jag precis hem från bion ;)

Den var bra... Faast det hände inte så mkt.

Det hätte Så olika.

Vet inte riktigt om jag kan rekomendera att se den.

Den va lite dryg, men helt OK!

Nu sitter jag i soffan och kollar på Wallander, innan frosten!

Imårn äre skola igen, and I HATE IT !

En heeel lång vecka framför mig, med massa läxor :O

Fan va drygt!

Men nu ska jag kolla på tv ;)

Vi höres imorn!

// Anja


  

Av anja-johanna - 31 januari 2010 14:42

Tjosan i trosan!

Nu är jag i HOVERBERG! Jag sitter i köket

och dricker te och äter pepparkakor  

Och pratade nyss i telefon med pappa...

De hände en asläskig grej igår natt :O

Jag vaknade vid två av att jag hörde en bil,

så jag satte mig upp i sängen och kollade ut genom fönsteret,

då såg jag att bilen hade svängt in på våran gård  

Och det är jätte mycke tjuvar i farten,

och polisen tror att tjuvarna har en mörk kombi...

Och bilen som var hos oss var en mörkgrön kombi :O

As läskigt...

Och pappa sa att det hade varit en bil på jobbet inatt!

Så han ska ringa till polisen imöra!

Men nu ska jag springa ner till Hulda och vara med hon :D

Och sen ikväll ska vi grilla! Å sen blir det ju bio!

Kanske updaterar efter bion ;)

Hej då!

// Anja

Av anja-johanna - 31 januari 2010 12:51

Hejsan!

Idag vaknde jag vid 10... Och då låg jag kvar i sängen

och slappade och smsade lite. Sen klev jag upp och klädde

på mig, gick ner för trappan in på toan... Kissade ;P

Och sen bullade jag upp värsta lyx frukosten,

med melon, vindruvor och varm baguette och färspressad appelsinjouce

och massa mer, de va GOTT ;)

Nu sitter jag i soffan och väntar på att mamma

ska komma och hämta mig...

Nu bär det iväg mot HOVERBERG

Jag blir hos mamma denhär veckan.

Ikväll ska jag gå på bio med Hulda, de va nån film i Hoverberg.

De ska bli kul  

Men nu måste jag gå och packa så jag är klar när manmma kommer.

Mera updatering senare!

Hare gött så länge // Anja

Av anja-johanna - 30 januari 2010 20:53

   


I LOVE THIS SONG!

 De är flipsyde som sjunger den, den är så bääääst!






Av anja-johanna - 29 januari 2010 23:35

Tjaa...

Ikväll har Johanna och jag kollat på lets dance...

Men vi kollade inte på slutet så jag vet inte vem som åkte ut ^^,

Sen kollade vi på solsidan fast vi missade typ hela skiten för vi skulle

poppa popcorn och det gick ju inte så bra!

Dom blev helt vinbrända... Haha x)

Nu sitter jag i sängen och bloggar och lyssnar på musik...                                 Och Johanna ska sova över hos mig,

och som vanligt somnar hon på en gång :O Tråkmåns

Så nu ligger hon och snarkar där nere på golvet ;)

Såå har min fredagskväll sett ut... Kunde ju blivit liite bättre, 

men de var endå varit roligt!
  Puss på er alla // Anja

Av anja-johanna - 29 januari 2010 19:41

Hej!
Idag var jag ju på begravning de va inte kul :O Jag hatar att gå på begravningar, alla bara sitter där och snorar! Det var väääldigt drygt det tog tre timmar från att jag klev ut från våran ytterdörr och in igen :O

Men men nu sitter jag här med Johanna och äter smothie som vi har gjort... Och våran stavmixer gick typ sönder den lät skit konstigt   

Så vi kunde inte fortsätta med våran smothie !

& Vi fick knappt ett litet whiskey glas ;)

Typiskt, typiskt... Men det får man tåla :)

Någon gång händer det ju..

Nu börjar Lets dance och

det ska vi kolla på så vi kommer

inte blogga mer NU. Men kanske senare ikväll.

Ni får ha det så superduper bra !

Kramar // Johanna, Anja !


Jaja ses senare !






Av anja-johanna - 29 januari 2010 14:34

Hallojsan, ja nu är jag hemma igen

och det är Fredag !! I love that :)

Det betyder äta god mat, dricka läsk,chips & godis o.s.v

Och ikväll ska jag iaf vara med Anja wiii....

Och vi ska spela guitar hero och blogga såklart ;)

Jaja .. Iaf en liten updatering. Ses senare !

Kramar // Johanna

Presentation

Johanna & Anjas blogg;

Här kommer vi skriva om våra liv och våra hobbies ;)

Kika in varje dag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är bäst i våran blogg ?
 Många inlägg varje dag ?
 Många bilder ?
 Låtarna vi lägger in ?
 Hiss & Diss ?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards