anja-johanna

Alla inlägg under april 2010

Av anja-johanna - 28 april 2010 22:12

Tjo

Det får bli ett kort inlägg nu!

Jag måste gå och lägga mig tidigt så jag kommer upp imårn!

Vi åker ju på konfaläger imånbitti :D

Så jag måste kliva upp vid 6 :O

Men nu måste jag gå och packa de sista så de e klart imårn!

Det blir ju ingen bloggning av mig förns på sönda!

Men jag lovar att blogga direkt när jag kommer hem!

Puss o gonatt // Anja

Av anja-johanna - 28 april 2010 15:32

Hejsan!

Kom hem från skolan för ett tag sen.

Och har nyss fikat...

Haha, jag åt 8 mackor och 6 kakor x)

Ja va as hungrig :O

Men nu är jag mätt och sitter och inte vet va jag ska göra :(

Hatar när man inte kommmer på ngt att göra! :O

Men jag måste iaf packa

för imårn åker jag på konfaläger.

Ska bli ganska kul!

Vi ska ända till Dalarna :O

Vi ska åka klockan kvart över sju på morgon från buss station!

Orka de :O

Vi ska iaf va där till på sönda,

kommer hem vid 6 tror jag ;)

Men de kommer iaf inte bl ngn uppdatering från mig förns på sönda.

Men Johanna kanske bloggar ;)

Och så bloggar jag ju självklart mer idag!

Men nu ska jag draaa... Och göra ittna :( 

Pözz // Anja

Av anja-johanna - 27 april 2010 20:29

Kör en dagens låt ;)

Faceless med Smile Empty Soul!

Asbra låt :D


Puss Anja


Av anja-johanna - 27 april 2010 19:03

Hello

Idag har de ju varit vanlig skoldag...

Va segt som vanligt!

Och sen så har jag bara suttit vid datan sen jag kom hem :O

Borde börja läst engelska boken.

Har läst mindre än halva boken

och recensionen ska va klar imårn ^^

Heh x)

Men jag orkar fan inte!

Hatar läxor!

 Läxor som måste göras:

- No, plugga inför skriftligt, laborativt prov

- Matte, plugga iför prov

- Sv/So, skriva praoraport

- Eng, läsa ut en bok, skriva recension

- Eng, kunna berätta om en text + glosor

- Hkk, skriva en uppsatts?

- Musik, omprov

+ Att vi ska på konfaläger på torsda 4 dagar!

Kommer fan inte hinna me!


Aja, nu hinner jag inte sitta här och klaga ^^

Måste dra och plugga nu!

Kanske bloggar mer senare ;)
// Anja

Av anja-johanna - 25 april 2010 22:33

Hej

Nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning inför skolan imöra ;)

Ska snart gå och lägga och läsa lite.

Men imårn ska jag sova hos Hulda för hennes föräldrar ska bort.

Så det kommer nog inte va så bra uppdatering imårn!

Men Johanna kanske bloggar lite ;)

Aja, nu ska jag torka håret sen ska jag hoppa i säng!

Sov gött // Anja

Av anja-johanna - 25 april 2010 18:20

Jag behöver inte åka till mamma idag ;)

Men däremot måste jag cykla till mammas stuga

och hämta ett USB-minne -.-

Jag har nyss slängt i mig lite mat

och nu ska jag cykla bort till stugan

Hörs sen

Pözz Anjizz

Av anja-johanna - 25 april 2010 16:32

Heej

Nu sitter jag ute på altan och steeker ;)

De är as nice väder nu!

Johanna är på fotbollsträning

och här sitter jag och svullar glass x)

Ska snart åka till mamma tror jag,

måste dit och hämta USB-minnet

Måste ha det till ett skolarbete.


Av anja-johanna - 25 april 2010 13:50

Nästa år vid denhär tiden befinner jag mig i Thailand!! :D

Jag ska följa med mina kusiner och moster

för min moster fyller 50år då!

Fatta va härligt, två veckor i Thailand!

Jag längtaaaar...

Här kommer lite bilder

f*n va härligt de ser ut!

// Anja


      



Presentation

Johanna & Anjas blogg;

Här kommer vi skriva om våra liv och våra hobbies ;)

Kika in varje dag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är bäst i våran blogg ?
 Många inlägg varje dag ?
 Många bilder ?
 Låtarna vi lägger in ?
 Hiss & Diss ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards