anja-johanna

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Test

Av anja-johanna - 3 augusti 2010 15:58

Bara för att ingen kompis har tid att vara med mig, pappa var tvungen att jobba över och de är sänst väder ute och jag har skit tråkigt kan jag göra ett sånt där test ;P

 

Vardaglig fakta

Senaste:

 

Låt du hörde: Flipsyde- Welcome to Hollywood

Film du såg: Farsan

Mat du åt: Pannkaka

Kram: Pappa ^^

Känslan: Trött

Personen du träffade: Pappa

Personen du pratde i telefon med: Johanna

Pesonen du fick sms av: Viktoria :)

Gången du var utomlands: Typ förra månaden

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Veet inte, föräldrarna e skilda

Saken du köpte: Massa kläder ^^

 

Allmänt:

 

Ska bli skoj: Ska till Stockholm snart! :D

Ska inte bli skoj: Börja nian :/

Sparar till: Inget just nu

Vad har du gjort idag: Sovit, ätit frukost, datan

Brukar du svära mycket: Njaa

Hur tidigt kliver du upp på skoldagar: Borde kliva upp 7 men brukar bli 7.40 ^^

På helgerna: 11-14

Vad ska du göra ikväll: Inget planerat

Hur många timmar sover du per natt: Brukar inte räkna?

Vem är snyggast i världen: Jag, vem annars?

Vad är det för veckodag idag: Tisdag

Favoritplagg i garderoben just nu: Veet inte...

Längd: 167 kanske

Byter du gärna garderob med: Vet inte, om jag va en kille skulle lätt jag bytt me brorsarn :D

Byxa eller kjol: Byxa

Senaste utlästa bok: Om jag kunde drömma

Mitt rum kan beskrivas som: Ljust... Snyggast!

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, hungrig,längtar efter en dusch

Jag tränar: Rider och springer

Jag ville bli när jag var liten: Vet inte, prinsessa lr ngt anntar jag xP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anja-johanna - 23 februari 2011 18:33

music in my     Bjuder på några ur grymma låtar. Journey - don't stop believing. John Mayer - Who says. ( spola fram till 0.45 för då börjar låten ) John Mayer - Free fallin. John Mayer - Your body is a wonderland....

Av anja-johanna - 23 februari 2011 18:23

Hej, nu har jag fräschat upp bloggen lite :) Visst blev det ganska bra ? :) Hoppas att ni kommer att läsa våran blogg nudå, & glöm inte att skriva en komentar innan ni går!! bloggen blir mycket roligare, om ni lämnar en komentar på vad vi kan...

Av anja-johanna - 23 februari 2011 17:21

Hejsan , hahah... Hade glömt bort att vi hade denna bloggen xD Men nu tänkte jag / vi börja uppdatera lite igen... :) plus att det kommer upp en ny design / header om en stund. Så håll ut :) Nu ska jag fixa blogen lite, puss hej!     ...

HEJ

Av anja-johanna - 10 januari 2011 23:28

HAHA?! Vi har en blogg! ;P hög uppdatering va're här ja!    Anja ...

Av anja-johanna - 18 september 2010 19:29

zkngvösjfls r orkar inte blogga. hej då  

Presentation

Johanna & Anjas blogg;

Här kommer vi skriva om våra liv och våra hobbies ;)

Kika in varje dag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är bäst i våran blogg ?
 Många inlägg varje dag ?
 Många bilder ?
 Låtarna vi lägger in ?
 Hiss & Diss ?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards