anja-johanna

Alla inlägg under juni 2010

Av anja-johanna - 29 juni 2010 23:15

Tjo

Nu äre Anja här x)

Som Johanna nyss skrev är vi hemma hos Johanna och kollar på Sex and the city.

Inatt sa vi; jag, Johanna och Hulda tälta! Första tältningen för mig i sommar!

Jaaa... Jag vet inte vad jag ska skriva om.

Kan ju säga att vi ade det väldigt bra i Grekland, de va jätte varmt med mass sol och bad hela dagarna! När vi kom dit ar det 38 grader! Sååå skönt! Och resten av vecken var det omkring 28-36 grade och regnade bara en gång! Jag vill tillbaa nuu! Men jag och pappa KANSKE ska til Maldiverna senare i Sommar. Vi ska iaf till Stockholm och pappa tyckte att vi skulle fällvandra i hegen meen jag hade ingen större lust att gå 2,4 mi lper dag! De känndes ju inte så kul :O Men jag har ju gjort det förut så de borde gå rätt så bra.

Meen nu vekar det som att Johanna vill ha tillbaka datan -.-

Jag som vill kolla in några bloggar men... Får väl göra det ngn annan gång då ^^

Ha're


Av anja-johanna - 29 juni 2010 23:04

Hejjsan svejjsan :)

Johanna här !

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om

men :S jajja iaf Hanna ( min bästis ) har

åkt till Norge nu för att springa S.T Olovsloppet.

Och jag saknar henne redan :)<3

Igår var jag iaf med Anja igen :O Vi har sovit över hos varandra

i 4 dagar nu och det blir den 5 idag för Jag, Anja & Hulda ska sova

i tält på Anjas gräsmatta :)

Och hade vi inget att göra så vi gick hem till mig och kollade på

en serie som heter SEX AND THE CITY, som går på kanal 3

( Anja hade inte den kanalen hemma ) Och Hulda sitter ALDELLES

fastklistrad i tv xD Och jag sitter här vi datan för att jag vill inte kolla på en sådan tråkig film / serie.

Det var allt jag hade och skriva om :)

Mer uppdaterering tomorrow // Johannaekstrand


Av anja-johanna - 26 juni 2010 19:16

Hejjsan bloggen :) Somsagt så har Anja varit i Grekland i en vecka, och jag är sååå j***a avvis ! Fast vi ska ju åka till Spnien i höst och vara där i 2 veckor tror jag det var :) Och Anja har skulle komma hem från Grekland idag... Så då kanske jag ska vara med henne idag om hon orkar ;) Och om hon är hos sin pappa.. Och jag ska också ut och springa en runda snart ! Men nu innan jag ska ut och springa ska jag

berätta om min dag idag :)


1. Jag vaknade vid 11 tiden och då klev jag upp och åt frukost och satte mig en stund vid datorn.


2. Senare jag ut och kickade lite fotboll !

Och dom andra här inne städade :)

och jag smet undan xD


3. Sen hjälpte jag och Tony (min storebror)

pappa att sätta upp våran pool !

(vi har köpt en pool som är 3 meter bred och 7 meterlång och typ 1-2 meter hög :)


4. Sedan hade min stora syster lagat maten, och det vart tacos, muums !


5. och nu sitter jag här och inte gör någonting, eller jo, jag försöker ladda över bakrundsbilder från en gratis sida som heter http://mobiles24.com men jag får inte till det !!!!! Någon som kan hjälpa mig ?


Det var min dag de... Men nu ska jag ut och springa en runda :)


// Johannaekstrand


Av anja-johanna - 26 juni 2010 11:55

Hejjsan, dear blogg !

Har nyss vaknat, eller inte nyss utan för en timma sedan ungefär xD

Men nu tänkte jag iaf skriva lite frågor, så ni får reda på mer om mig xD



Namn: Johanna  


Piercingar: inga ?


Tatueringar: Nix.


Längd: 150-160


Skostorlek: 37, 38 ibland 39


Hårfärg: Bruuunt !


Fräknar: några få :)


Kär? Mm...


Önskar du att du bodde någon annanstans? njae,


Dricker du? Inte alkohol iaf ? 


Röker du? NEJJ !


Vilket schampo använder du? Vet inte vad det heter :)


Vad är du rädd för? Spindlar och ormar :S


Gillar du att tvätta? Nej.


Gillar du berg- och dalbanor? Ja!!!!


Senaste Filmen du hyrde? The boy and girl thing.


Filmen du köpte? bortspolad, eller pappa köpte :)


Låten du hörde: Summer of 69


Låten du laddade ner? Rihanna - Live your life


Personen du ringde? Mamma


Personen som ringde dig? Mamma


TV-program du såg? WILD eller något sånt heter det..


Person du tänkte på? Anja, Hanna, <3


Favorit låt? Mångaa...


Kläder: Mjukis byxor, rosa tröja med snobben på & underkläder.


Film: Twilight.


Bil: Sportbil :D


Serie: Desperate Housewives


Har du någonsin gråtit över en pojke? nepp


Gråtit över en flicka? nepp


Ljugit för någon? Mm :(


Varit i slagsmål? Ja, med små brorsorna xD


Blivit arresterad? Ehh, nee !


Antal gånger ditt hjärta brustit? Inte vet jag ? Inga, antar jag ?!?


ingen Hjärtan brustet på grund av dig? inga ?!


Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Vet inte riktigt.


Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3-7 tror jag, 


Senaste boken du läste? Varg Bröder DEL 1


Personen du fick e-mail av? MSN


Personen du fick sms av? Måns


Gången hela din familj åt middag tillsammans? I går


Saken du senast köpte? Kläder


Vad har du gjort idag? Ätit frukost, suttit vid datan :D


Brukar du svära mycket? Ibland bara.


När stiger du upp på morgonen? 10-12


Vad har du på dig? Mjukis byxor, rosa tröja med snobben på, och underkläder.


Vad ska du göra ikväll?  Kolla på film kanske, spela fotoll med lillebrorsan, mer en så vet jag ej.


Vad är du allergisk mot? Lite mot pollen. 


Använder du hårspray? Ibland


Kan du stå på händer? Ja.


Håkan Hellström eller The Ark? Ingen :s 


Salt eller socker? Socker.


Gillar du ketchup? Jadå.


Är du glad nu? Jajjamen.


Var du glad igår? Jajjamen


Vad dansar du till? Brukar inte dansa.


Stockholm är? Vet inte, jag har aldrig varit där.


Göteborg är? Ett jääätte roligt ställ.


Kan du sjunga? Ja, det kan jag :)


Spaghetti eller makaroner? Makaroner


Land du vill besöka? Spanien ( igen ) Och många mer :)


Nu vet ni lite mer om mig xD


// Johannaekstrand

Av anja-johanna - 26 juni 2010 00:45

Nu ska jag gå och lägga mig (Y)

Soo goodnight everybody, see you tomorrow :)



Gnatt (Y)


  



  

Av anja-johanna - 26 juni 2010 00:24

Tjenixen ;')


Nu tänkte jag iaf starta bloggens första tävling....

Jag kommer att lotta ut 3 designer till 3 bloggar.  


Instruktioner ;


1. kommentera att du vill vara med och varför

just du ska vinna en gratis design.


2. Efter att tävlingen avslutas på Tisdag kommer

jag att lotta ut 3 vinnare.


3. Jag skriver tillbaka till dom 3 vinnarna och säger att dom har

vunnit en gratis ^^ design ^^


4. Kommentera vilka / vilken bild du / ni vill ha på designen. Kommentera också

vilka färger du / ni vill ha på designen !

(bara dom som har vunnit)


5. Det tar några minuter, och sedan skriver jag till er att designen är klar

och sedan skickar jag den till eran Epost ;)


Hopppas ni förstår :)


TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ MÅNDAG !!

 

//Johanna   

Av anja-johanna - 26 juni 2010 00:18

Hejhej, Johanna här ;)

Tänkte göra en hiss & diss nu :)

   


* Sommar & Sol, och bada i våran pool. ( jag fick till ett litet rim )

Men sommaren är nästan det bästa som finns !! När man ligger ute

i solen och bara steker. F*n vad hääärligt de é.


* Fredags kvällarna ; att komma hem från skolan en Fredag är toppen.

Då känns det direkt att det är helg. Och det betyder mys, godis och

mycket slapp !!


* Bra TV ; När det är något bra på TV´n. Som en film ; Hannah Montana the movie

är skit-bra. Det är alltid kul att kolla på något bra en frdags kväll. Det känns som helgen blir bättre då när det är något bra på TV´n !

    


* Att vakna på morgonen och kolla ut genom fönstret och se att det regnar

för fullt !! Det är jobbigt dé.. När allt är blött / grått och tråkigt.


* Att vakna tidigt en helgdag ; Det är nog det värsta som finns !

Det är så jäkla jobbigt när man äntligen får sova ut, och så vaknar

man så jäkla tidigt hela tiden !!


* När man inte vet vad man ska skriva om i bloggen ; Det är inte den värsta dissen men det är jobbigt att inte veta vad man ska skriva om / eller inte ha någon bra rubrik-text.


Det var allt för mig // Johanna ;)   

Av anja-johanna - 26 juni 2010 00:09

Hejjsan hoppsan ! Johanna här ! Jag har inte skrivit mkt nu heller på ett tag men jag har ju liksom tagit en ^^ sommar paus ^^ för nu när det är sommar och ^^varmt^^ sitter jag inte alls ofta vid datan :) så förvänta er inte mkt inlägg i sommar :) Hahha, jag skojjade bara, såklart jag kommer skriva i sommar :)  Men nu har jag en fråga till er läsare; Vilken av dom här glassarna väljer ni / gillar ni mest ? ( alla glassarna är MAGNUM ! ) Glass NR 1; Magnum, blablaaa( jag vet inte vad den heter mer xD ) Glass med mörkchoklad. Och inuti är det gammaldagsvanilj glass, tror jag ! ( jag har sett pappa ätit den ) ( jag har inte smakat den ) Glass NR 2; Magnum, mandel eller något sånt heter den. En jätte god glass med ljus choklad ovanför med nötter i chokladen. Och inuti är det gammaldagsvanilj glass. / Jätte god glass. Glass NR 3; Är också en Magnum glass, fast den är med vit choklad. Och jordgubbsglass inuti (eller något sånt) Den är iaf den godast Magnum glassen. (jag älskar den) // Johanna !! ;)


  


Glass NR 1 ;                            Glass NR 2 ;                       Glass NR 3 ;

Presentation

Johanna & Anjas blogg;

Här kommer vi skriva om våra liv och våra hobbies ;)

Kika in varje dag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är bäst i våran blogg ?
 Många inlägg varje dag ?
 Många bilder ?
 Låtarna vi lägger in ?
 Hiss & Diss ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards