anja-johanna

Alla inlägg under mars 2010

Av anja-johanna - 26 mars 2010 23:49

Orkar inte skriva ngt, ska upp tidigt och åka till Ortsjö

med mormor och Kalle som vi gör varje år vecka 13.

Vi ska väl bara ta det lungt, åka skoter, fiska och sola och sånt!

Hoppas på litte sol så man kan få en snygg gogglebränna x)

Vi åker ganska tidigt imöra bitti så jag hinner nog inte blogga...

Och jag tror inte det finns ngt internet där uppe...

Så jag uppdaterar när jag kommer hem på tisdakväll!

Men nu borde jag nog sova om jag ska orka upp imårn ^^

Hare gött å sov gött =)

// Anja

Av anja-johanna - 25 mars 2010 19:29

Idag har vi ju varit uppe i Storhogna och åkt ländskidor!

De va väl sådär...

Vi kom upp till Hogna vid 10 och sen på med skidorna

och staka iväg upp på kalfjället.

Föret va ju sämst!

Man fick typ ett ton med klabbsnö under skidorna!

Och man hade ju hoppats på lite stekarväder...

Men det snöade, blåste å va dimma  -.-

Vi åkte så tre kilometer, sen va vi framme!

När vi kom fram fick vi äta lunch... Men man han ju inte :O

Jag hade typ lika mycke fika med mig hem som jag hade upp!!

När vi hade fikat i typ 10 minuter blev vi indelade i grupper

i dom grupperna skulle vi gräva gråttor och sånt

och öva inför helags, som vi ska till nästa år ;P

Men nu måste jag nog gå...

Vi har matte prov imöra och jag fattar 000 av dehär kapitlet!

Och så har vi dendär jobbiga engelskaläxan som jag skrev om förut :O

Och jag har läst texten typ en gång!

Så jag kanske borde börja nu ^^

Och om jag hinner ska jag locka håret!

Kanske uppdaterar senare.

// Anja




Av anja-johanna - 23 mars 2010 22:15

Orkar inte skriva ngt nu :P

Jag är skit trött :O

Man hinner ju knappt somna innan man ska upp igen   

Ska läsa en stund nu sen ska jag sova ;)

Sov sött alla sötisar<3 // Anja





Av anja-johanna - 21 mars 2010 22:30

Hejhej :)

sitter i sängen och lyssnar på musik,

Anna Ternheim... Hon e faktiskt rätt bra ;)

Idag har varit en soft dag ;)

Har varit i stugan,

det har ju varit strålande sol hela dagen :D

Så jag har varit ute nästan hela dan.

Snart är våren här,

äntligen börjar snön smälta bort

och alla stigar i skogen komma fram

så man kan rida i skogen i stället för på vägen :D

Det var länge sen jag red nu :O

Får skärpa mig, jag skulle ju bli skötare på truls :O

Men man får ju läxor hela tiden -.-

Är läss på skolan...

Men på lördag åker jag upp till ortsjö med mormor och kalle :D

Ska bli nice!

Då ska jag va ledig från skolan

och när jag kommer hem är det bara två dagar kvar sen är det påsklov!

Grett =)

Och på torsdag ska klassen åka upp till storhogna

och åka längd.

Så nu är det inte mycke plugg kvar innan påsk :D

Nu ska jag ta en snabbdusch

och sen ska jag lägga mig och läsa lite ;)

Night // Anjis 

...

Av anja-johanna - 16 mars 2010 16:19

Har ingen lust, inget att skriva om...

Bloggar senare :P

// Anja...

Av anja-johanna - 15 mars 2010 19:47

Förlåt ytterligare en gång, för att jag inte har bloggat på ett tag ( ganska längesedan faktiskt )


Iallafall, Hejjsan alla glada läsare :)

Idag har jag ju varit i skolan, och det var ju första skoldagen efter sportlovet så det kändes trist att börja skolan igen. Med alla ämnen och lektioner man har.

Men det var ju såklart kul att få träffa alla kompisar i skolan !


På lovet har jag ; Varit på stan och shoppat,Slappat, varit med kompisar, åkt slalom och mycket mycket mer  ;)

Klå det ni xD


Iallafall, så börjar alldeles snart familjen annorlunda, som jag ska kolla på så jag hinner inte blogga sååååå himla mycket nu !

Men kanske lite imöra ;)


Hoppas ni ber mig om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag ;(


Kraaamar // Johanna, :)


P.s ; Vilken av familjerna gillar ni mest ?!?!?

Mitt svar ; Jag gillar iaf amiljen Johansson allra mest för dom verkar vara så lugna hela tiden och det gillar jag ;)


   Lite suddig bild XD


Av anja-johanna - 15 mars 2010 18:45

Hallo

Idag började skolan -.-

Yippei...

Började dagen med att få engelska läxa   

Vi ska återberätta en text på två sidor

med typ 10 stödord... Men lycka till :O

Och på torsda har vi No prov på HELA människokroppen

de kommer ju inte gå så bra :O

Jag tycker att loven borde vara så långa att man lässnar på att ha lov,

för då blir de ju iaf lite roligare att börja skolan!

Men aja :P

När jag kom hem från skolan käkade jag

och sen knäppte jag lite kort med min ääälskade kamera <3333

Men nu måste jag plugga till No provet :(

Herrå // Anja


 Här kommer några bilder som jag knäppte idag

Kometera! ;)


Jag :P

  

Jag

  

Denhär bliden gilla jag ;)

  








Av anja-johanna - 9 mars 2010 15:39

Hejhej :)

Nu sitter jag i stugan med mamma och lilla Flisan,

vi kom precis hem från en liten promenad.

Jag skulle egentligen va i husvagnen nu

men jag följde med pappa hem en sväng,

och då passa jag på att hälsa på mamma ;)

Pappa och jag åker tebax till husvagna ikväll.

Och då blir det slalom på kvällsåk :D

Och sen blir det skidor hela veckan ;)

Och ingen uppdatering :(

Eller kanske om jag får låna Evelinas data,

för jag har inte mobilt bredband.

Jahopp nu har jag inget mer att säga än att jag vill ha sommar NU!

Herrå // Anja


Lite bilder från sommaren:


Johanna <33

 

Mina och Huldas ben när vi va i Stockholm :D

 

Flisan som är så söt

  

Presentation

Johanna & Anjas blogg;

Här kommer vi skriva om våra liv och våra hobbies ;)

Kika in varje dag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är bäst i våran blogg ?
 Många inlägg varje dag ?
 Många bilder ?
 Låtarna vi lägger in ?
 Hiss & Diss ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards