anja-johanna

Alla inlägg under februari 2010

Av anja-johanna - 26 februari 2010 15:39

Hej skriver ett snabbt inlägg nu ;)

Kom hem från skolan för typ en halvtimme sen.

Och när jag kom hem

upptäkte jag att jag glömmt mobilen på skolan :O

Jag minns inte riktigt...

Men jag tror jag la den PÅ mitt skåp :O

Hoppas den ligger kvar där då!

Jag har ringt till Anders typ 50000 gånger

(eftersom han jobbar till fyra idag)

men han svarar ju fan aldrig!

Så jag ska be pappa att svänga in på skolan

när vi åker till klövsjö ;)

Tänk om den inte ligger kvar på skåpet :O

Va fan gör jag då?

Men nu måste gå pappa kommer snar och hämtar mig.

Håll tummarna på att ingen har stulit min mobil  

//Anja

-.-

Av anja-johanna - 25 februari 2010 20:19

Tjolahopp..

Jag har inget att skriva om :(

Jag ligger i sängen och lyssnar på musik ;)

Idag har de varit en seg dag.

Det har inte hänt nånting...

Men nu borde jag plugga,

vi har ju spanska prov imårn -.-

Och jag kan inte ett piss   

Men nu är det ju bara imårn kvar

sen är det prao hela nästa vecka

sen är det sportlov :D

Love that!

I helgen ska jag kanske åka upp till husvagnen med pappa...

Eller åka till sundsvall med mamma

har inte bestämt mig än :O

Kommer sluta med beslutsångest och så stannar jag hemma ^^,

Menmen... Det blir ingen uppdatering i helgen

för jag kommer inte ha tillgång till ngn data :(
Men vi höres på månda!

Kramizz // Anjizz

Av anja-johanna - 24 februari 2010 23:30

Heej :)

Idag har varit en lungn dag.

Sammanlagt har jag haft typ en och en halv lektion :D

För jag har stått i elevcafét.

På morgonen bakade vi choklabollar...

Men det blev inte så många kvar att sälja

för jag, Oscar och Henke åt upp typ alla ^^,

Sen när jag kom hem från skolan

har jag pluggat lite och suttit vid datan ;)

Och nu ligger jag i sängen och ska snart sova.

Det var min dag det :P

Men nu måste jag sova om jag ska orka ta mig upp imårn

Pöss Anja


Av anja-johanna - 23 februari 2010 22:30

Hej på er!

Det blev inte rester till midda,

de blev våfflor med hallonsylt och grädde!

... Om de va ngn som ville veta x)

Ikväll har jag varit med Hulda ;)

Vi gjore väl inge särskillt,

vi spelade pingis...

Fråga mig inte vem som vann ^^,

Och nu sitter jag i sängen

med min lilla vove i famnen som sover så sött!

Hon är allt bra gullig !

I sommar blir det nog valpar   

Det skulle va riktigt mysigt med små valpar

som springer omkring och bajsar i hela huset :P

Men nu ska jag träna lite på spanskan,

har prov på freda -.-


En liten bild på min sööööta hund :D 

  

Men vi hörs imöra

Sov så gott nu <3

// Anjis

...

Av anja-johanna - 23 februari 2010 16:25

Tjaa!

Nu kom jag precis hem från skolan.

Och som vanligt går jag raka vägen till min kära data ;)

Börjar bli lite som en drog :O

Men de finns ju inge annat å göra...

Men nu har jag inge mer att skriva om.

Ska gå och käka lite ;)

Tror det blir rester...

Jag skriver mer senare!

// Anja

Av anja-johanna - 22 februari 2010 21:47

Hej!

Nu har jag inte bloggat på evigheter :O

Har inte haft lust

och så har det inte hänt ngt kul att skriva om.

Idag har det inte hänt nånting!

Varit på skolan och drygat :(

Men nu är det ju bara den här veckan kvar,

sen är det ju prao nästa vecka :D

Då ska jag va på godisfabriken en heeel vecka

med Anton och Oscar ;)

Kuuul :D

Efter praoen är det sportlov!

Då äre skidor som gäller   

Ska bli gött

Men nu ska jag gå ner och göra mig en fruktsallad!

Kanske uppdaterar mer senare

Puss påre <3

// Anja

Av anja-johanna - 10 februari 2010 14:57

Jag skrev aldrig igår,

jag tänkte faktist de

men då funkade ju inte internet!

Men nu funkar det ingen :D

Igår red jag :D Och Johanna gick brvid

för hon ville inte rida :(

Men då fick hon ju iaf lite bättre kondition  

Nu sitter jag vid datan

och ska skriva på mitt tal som jag ska redovisa imårn på svenskan :O

Sen ska vi åka bort till brorsan och fira han,

han fyller 21 idag!

GRATTIS!  

Sen ikväll kanske det blir lite mer ridning ;)

Men nu måste jag skriva på mitt tal :(

See you later! // Anja



Av anja-johanna - 8 februari 2010 21:55

Tja!

Ikväll har jag kollat på familjen annorlunda...

De va väl sådär ;)

Lite drygt...

Nu har pappa nyss vallat sikdorna,

så i helgen blir det slalom igen :D

Jahopp nu har jag inge mer att skriva om ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa.

Och knarka halstabletter  

Har as ont i halen :O

Ska sova så kanske jag blir frisk!

See you tomorrow // Anja


Presentation

Johanna & Anjas blogg;

Här kommer vi skriva om våra liv och våra hobbies ;)

Kika in varje dag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du är bäst i våran blogg ?
 Många inlägg varje dag ?
 Många bilder ?
 Låtarna vi lägger in ?
 Hiss & Diss ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards